دل پاک
سلام ... می خوام یه حرف به اونایی که میگن دلت پاک باشه بگم...

مگر میشه کسی رو دوست داشت ولی به حرفاش گوش نکرد....

آدمی که خدا را واقعا از اعماق وجودش دوست دارد... نگاهش به خداست همه کار می کنه که خدا بیشتر دوستش داشته باشه... از تعریف دوستاش می گذره و تنهایی و سرزنش را تحمل میکنه که اون بالایی راضی باشه ...

حاضره بهش بگن زشت بهش بگن امل ... بهش هر چی بگن تا خدا را داشته باشه...

نگاهش به خداست سعی می کنه هر چه بیشتر خدایی بشه تا خدا بیشتر دوستش داشته باشه....

راستش ... خدا خیلی مهربونه خیلی همراه خوبیه... بهترین تکیه گاهه... کسی که بدونه چقدر خدا خوبه ... برای هیچ چیز و هیج کسی سعی نمی کنه از دستور خدا سرپیچی کنه ... وقتی یکی عاشق خداست وقتی یکی واقعا یکی رو دوست داره .... دیگه نمیگه من چی دوست دارم .. میگه او چی دوست داره...

خب به نظر شما همچین کسی چیزی رو که خدا تو قرآنش تو احادیث ائمه اش روش تاکید شده حجابشو نادیده میگره...

آیا کسی که میدونه خدا دوست داره همه بنده هاش رستگار بشن کاری می کنه که بنده های خدا از خدا دور بشن... یا سعی می کنه بنده های خدا را به خدا نزدیک کنه ... پس مگر میشه حتی اگر احتمال بده کاری داره میکنه که باعث دور شدن دیگران از خدا میشه را انجام بده...

دیگه نمی تونه بی تفاوت بگه اونا چشماشون رو درویش کنن بلکه میگه نکنه من کاری کنم که بخاطر من یک جوون که دلش نرم هست نسبت به خدا مبادا ... مبادا یه لحظه دلش بلرزه و از خدا دور بشه....

کسی که خدا را دارد حالشم خیلی خوبه حتی تو شرایط سخت آرامشش را ازدست نمیده اگرم ازدست بده در کوتاه ترین زمان ممکن اونو دوباره بدست میاره.

پس بیاین تا ماه رمضون تموم نشده لااقل عاشق حقیقی خدا بشیم.... تابحال شده خسته بشی از هر چی غیر خداست.... تابحال شده خسته بشی از عدم آزامش ... از نداشتن همراه.... این راه را امنحان کن

یک راهی که امتحان شده هم هست... هم برای یک خانم هم برای یک آقا اینست که چله ی ترک گناه بگیریم و بگیم خدا جونم بخاطر رضای تو این گناه را هرچقدر هم که سخت است ترک می کنم ....و در این چله با نماز تجدید عهد می کنم با تو که با کمک نماز ترک هر گناهی ان شاء الله ممکنست... بعد این چله که تماز ترک نشد و گناه را ترک کردی ببین خدا با دلت چی کار میکنه... یادتم نره ... صدبار اگر توبه شکستی باز آی...